NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Monday, June 27, 2011

HP ku ROSAK !

hp ni memang nak minta tukar ni
asyik rosak je
tension aku !
susah siapa2 nak call aku
kadang2 hidup
kadang bila on
dia suruh insert sim padahal da ada sim
bongok betul !
semalam seharian hp tak on
malam sebelum tido
saja gatal tangan on hp
tup-tup boleh on
tak sampai 2 minit aku on
datang berduyun-duyun mesej
salah satu dariapadanya adalah AYANG aku !
hee
dia text macam ni :
" sorry sayang , da lama tak text . busy sebab masuk IMAM MUDA !"
ya Allah , tergelak-gelak aku baca
bongok betul laa Ayang aku ni
aku dok gelak-gelak sampai terlupa nak buat alarm kat hp
pagi tadi bangun lambat !
haish .
Ayang . Ayang
saya RINDU awak T___T
sorry sebab kelmarin balik Shah Alam
tak bagi tahu awak
hee . sorry . sorry :)

No comments:

Post a Comment