NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Tuesday, July 5, 2011

Berlalu Pergi

aku dapat satu kejutan yang amat besar hari ini
benih-benih cinta yang aku semai pada kau
telah pergi di bawa angin
aku tak tahu mengapa semua ni jadi
apa salah aku
apa dosa aku
apa silap aku
apa kurangnya aku
aku tak pernah curang
hati aku
cinta aku
kasih aku
sayang aku
tetap sama seperti 4 tahun dahulu
sikit pun tak pernah berubah
kau kata kau sayang aku
nak jadikan aku yg halal
nak kumpul duit supaya aku sah jadi milik kau
tapi sebaliknya plak yg jadi
hati aku sakit
aku tak halang kau nak berkawan dgn sesiapa pun
tp sebelum ni kau berkawan dgn mana2 perempuan
takda plak kau nak bg tahu aku
kau kata kau dengan dia sekadar kawan
kalau kawan
kau tak kan cakap semua ni
aku tahu kau ada niat lain berkawan dengan perempuan tuh
kerap plak kau mesej dia sampai cara kau taip mesej pun da berubah
aku tak tahu laa sampai mana jodoh kita kali ini
bahagia tuh kejap je dia datang
lepas tuh dia hilang
kali ini aku tak tahu laaa berapa lama bahagia ni akan hilang
akus edih menghadapi semua ini
aku tak ada kekuatan lagi
kekuatan aku da hilang
hidup aku kembali menyepi
lepas ni
tiada lagi senyum
tiada lagi jenaka
tiada lagi gelak tawa
yang akan aku dengari
Ya Allah
aku tahu ini semua ujian buat aku
supaya aku mendekatkan diri dengan Kau
pimpinlah aku menuju ke jalan mu yg lurus ya Allah
lindungi laa hati aku dari sebarang kesakitan
yang aku mungkin tidak dapat hadapi
kuatkan laa hati ini
berikanlah kekuatan agar aku terus hidup
dan terus bersujud padamu

No comments:

Post a Comment