NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Sunday, July 3, 2011

tiada lagi kekuatan

aku dapat rasakan bahawa diri aku sangat lemah
aku da takda kekuatan lagi sejak akhir2 ni
takda lagi kekuatan dari orang tersayang
dahulu
aku sangat susah nak sakit
sebab aku ada kekuatan
aku ada Ibu
aku ada Ayang
aku ada kawan2
tapi sejak akhir2 ni
aku dapat rasakan yg aku da takda lagi kekuatan dr dorg
aku sering sakit
dulu nak kene selsema pun payah
sekarang sampai nak masuk hospital bagai
ya Allah
apa da jadi ni
aku tertekan sangat
tak kan aku nak mengadu kat Ibu ?
aku nak mengadu kat Ayang,
dia hari2 sibuk
sibuk dengan kerja
sampai aku pun dia abaikan
da berapa hari tak call
aku tak pernah pikir yg negative pasal dia
kalau betul dia busy kerja , takpe laa
nak bising apa , dia cari rezeki kan
tapi kalau da sampai tak text , tak call
itu busy benda lain da tuh
dulu pun sibuk jugak
tetap text or call walaupun sekali sehari
aku bukan harapkan sangat dia call aku
kalau busy sangat pun
tanya khabar aku pun da cukup
bukan aku nak gayut lama2
nak tunggu aku sakit nak mati nanti
baru nak ambil pedulik ke ?
tapi dalam marah2 aku
aku tak luahkan pun kat dia
dia pun da tentu serabot dgn masalah dia
haih . awak . awak . awak da lain laaa T__T

No comments:

Post a Comment