NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Friday, February 18, 2011

deactive !

korang mesti nak tahu kan apa benda yang deactive tuh ?
jawapannya ialah facebook !
mesti ada semua tertanya-tanya ,
mengapakah saya berbuat sedemikian ?
haha .
kalau tidak kerana mamat tuh ,
aku tak deactive account aku .
mamat tuh jelous agaknya .
tapi ,
dia tak pernah cakap kat aku yang dia jelous.
konon nak jadi cool laa .
blah laa lu mat !
bukan gua tak tahu lu jelous punya orang .
haha .
tapi kan ,
best sebenarnya bercinta dengan orang yang ego ni .
jelous tak nak cakap .
merajuk tak nak tunjuk .
rindu tak nak ucapkan ,
sakit hati diam-diam .
mamat yang jenis mcm ni ,
tahu nak marah-marah je .
sehari kalau tak marah ,
tak boleh agaknya .
haha .tapi ,
mamat ni marah bukan sebab apa pun ,
nak kan perhatian laa .
pantang aku alihkan sikit perhatian ,
mula laa nak marah .
apa daa .
lagi satu plak ,
mamat ni ada time-time tertentu nak bermanja dengan aku .
heeee .
bila aku baca balik mesej-mesej yang dia pernah send kat aku ,
mesti aku gelak sorang-sorang .
jiwang juga mamat ni . haha .
dalam marah-marah pun ,
dalam baran-baran pun ,
ada gak jiwang tuh ye ?
heee .
what ever you are ,
just the whay you are !
(eerrrr . apa yang aku merepek ni ? haha )
anyway ,
i love you more than you know !
wee ~

No comments:

Post a Comment