NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Sunday, February 13, 2011

one whole day !

campus life :
pagi2 lagi da start class . 
mata daa laa mengantuk tahap gaban . 
pagi lagi da kene bangun . haih . 
nasib baik mood datin tuh hari ini ok . 
tak jadi buat graded assignment . fuh ! selamat laa beb .
class BEL plak bosan tahap gaban .
madam ajar mcm takda related dengan syllybus betul laa .
aku pun tak paham . haha .
petang pula ada test . 
mampos aku .
satu haram pun tak paham pasal bisnes ni .
haiyaa . tak ready lagi laa nak test !


steady !
masalah pertama :
aku pun tak paham laa .
kenapa mesti ada org yang nek dengki dengan aku ?
aku pakai apa ,
mesti ada orang dengki .
hello ! kau rasa kau cantik dari aku ?
so , tak payah laa nak dengki !
bodoh betul . 
aku tak kacau hidup kau ,
kau jangan laa cari pasal dengan aku .
betul tak ?


masalah kedua :
ni berkaitan dengan ex-couple pakwe aku .
aku tak paham laa dengan minah-minah ni .
korang kan HOT CANTIK TIP TOP !
apa lagi laa yang korang nak dari aku dan pakwe aku tuh ?
korang nak dengki buat apa laa kan ?
korang boleh dapat lebih bagus laa dari pakwe aku tuh .
da mamat tuh yang datang balik kat aku .
aku tak terhegeh-hegeh pun kat dia .
da dia sayang aku .
sebab tuh dia datang balik kat aku .
aku pun sayang dia .
sebab tuh aku terima dia .
tak kesah laa apa yang korang da pernah buat dengan dia .
aku tak kesah pun .
so , better korang berhenti laa ganggu aku dan pakwe aku ni .
korang boleh dapat yang lagi handsome dan berduit .
pakwe aku tuh takda apa pun .
bagi laa aku dan dia hidup dengan aman dan tenteram .
korang contact2 dia ,
korang ingat aku tak tahu ke ?
semua aku tahu .
cuma aku malas nak buat apa2 .
aku tak batak lelaki mcm korang .
bukan sebab aku penakut .
tapi aku nak jaga air muka aku dan pakwe aku .
buat apa aku nak malukan diri aku dan pakwe aku ?
takda faedah !
aku tak kacau korang pun ,
ada yang da simpan dendam senyap2 .
mak aih !
kelakar betul laa .
boleh kau simpan dendam pada orang yang tak cari pasal dengan kau kan ?
kelakar laa kau ni . haha .

No comments:

Post a Comment