NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Tuesday, February 22, 2011

maafkan saya !

kalau awak baca ni ,
saya sengaja buat macam tuh .
saya sengaja merajuk dengan awak .
padahal saya da tak merajuk da .
hee.
mesti awak hairan ,
kenapa saya off hp kan ?
saya sengaja je nuat macam tuh .
saya nak cipta kerinduan awak terhadap saya .
hee .
mesti awak bengang kan sebab tak dapat contact saya seharian ini ?
padan laa muka awak .
jahat lagi dengan saya kan .
konon nak balas dendam ehh ?
hee . saya nak buat hari awak huru-hara kali ini .
biar padan muka awak .
jangan ingat saya tak sayang awak taw !
babab kang kalau awak cakap macam tuh .
saya cuma nak bergurau je dengan awak sampai otak saya bengkak .
haha . itu yang awak cakap pada saya kan ?
hee . saya sayang awak laa .
sebab tuh saya buat macam ni .
saya nak ajar awak untuk hidup tanpa saya :)
jangan risau eh bila awak tak dapat contact saya .
saya baik-baik je .

No comments:

Post a Comment