NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Wednesday, March 9, 2011

More than Words !

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saatku harus bersabar dan terus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu
Sesuatu yang sangat sulit untuk aku jalani
Hidup bersendirian dalam sepi tanpa mu
Kadang-kadang aku berfikir untuk mencari pengganti mu
Saat kau jauh dari aku

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu, pejamkan matamu
Dan rasakan aku
Kekuatan cinta kita tak kan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan aku cinta padamu

Gelisah sesaat sahaja apabila aku tidak mendengar khabar mu
Aku curiga
Entah penantian ku akan sia-sia
Dan berikan aku satu jawapan yang pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan
Saat kau jauh di sana
Aku mulai rasa cemburu
Merasuk kedalam fikiranku melayang
Tidak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Saat ku sendiri fikira melayang terbang jauh
Perasaanku menjadi resah dan gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa ghairah
Lupakan segala obsesi dan cita-cita mu
Akhiri semuanya
Cukup sampai disini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Ku mahukan kau kembali



No comments:

Post a Comment