NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Monday, October 4, 2010

=)

malam tadi saya buat assignment math hingga pukul 2 a.m
bersama syazwani abrahim husna no'man miera zainal
penat yang amat sangat .
sampai skip class pagi tadi.
haha .
kesian syazwani abrahim
sebab 
dia call saya berkali-kali
tapi saya tak angkat .
hehe .
sorry sayang !
tak sengaja laa .=)


next


selepas breakfast kat cafe kapas ,
bersama syazwani abrahim . azirah arbak dan kimi
kami bergegas ke class BEL
lepas abes class BEL
kami pergi ke library .
nak buat assignment yg Datin Wan Esah bg petang semalam .
malas punya pasal ,
semua copy jer dari kawan2 .
pukul1 plak terus masuk class Datin .
bajet masing2 lepas laa kan .
sekali bila sorg2 da kene detect sebab copy ,
apa lagi ,
semua menggelabah vavi laa kan .
yelaaa .
da semua copy kot ?
haha .
sesapa yg buat copy tuh , 
semua dapat TELUR AYAM !
haha .
tapi . . .
dalam group aku kan ,
hnya syazwani abrahim dan azirah arbak je  yang kene .
saya sorg yang TERLEPAS !!!
saya rasa serba salah laa plak .
yela .
sama2 buat salah ,
sama2 laa kene tanggung kan ?
hurm .
tak tahu laa nak buat mcm mana .
serba salah sangat .
kepada syazwani abrahim dan azirah arbak ,
saya minta maaf taw .
sorry sayang ! =)
demi menyejuk kan hati masing2 ,
azirah arbak belanja makan ice cream !
yahooo !
hehe . 
mesti syazwani abrahim seronok !
hehe .


next


sampai je kat hostel saya ,
lepas kemas2 barang , 
suddenly ..
teringat kat Muhd Adam .
rindu sangat kat dia.
Muhd Adam ialah budak kecik yang paling cumel !
dan .
dia juga adalah ank saya !
ni picture dia yang paling latest .


* ni laa dia Muhd Adam .
cumel kan ?
tgk laa sape mak dia .
hehe .


next


petang ni sepatutnya ada kokorikulum .
tapi hari hujan .
nampaknya. .
akan di batalkan laa .
alhamdulillah .
dapat juga aku baring sekejap
nak rehatkan badan ni .
huhu .
letih mendaki bukit hari tuh pun tak hilang lagi .
haih .


sekian untuk cerita pada hari ini .
enjoy ! =)



No comments:

Post a Comment