NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Monday, October 18, 2010

seronok !

pagi-pagi lagi da bangun .
sebab nak pergi class datingg tuh .
haih .
da laa malam tadi tidur lambat .
sebab layan fadhilah rawi haliza norazmi kak fina 
gelak2 , bercerita , mmg laa tidur lambat .
hehe .
hari ini ada speed test lagi .
test 1 , test 2 , test3 , test 4 test 5 !
haaaa .
banyak kan test .
cuba korg bayangkan mcm mana nak taip semua ini ?
penat tak penat laa kan .
mmg aku boleh kena penyakit ni .
nak tahu apa nama penyakit tuh ?
carpal turner syndrome !
haa . ni laaa nama penyakit tuh .
ni adalah sejenis penyakit yg effect akn tangan dan jari .
faktor2 penyakit ini adalah sebab terlampau lama menghadap laptop
dan juga menaip tanpa rehat .
org tua ni nak bg semua students dia kene syndrome ni ke ?
haha .
naya je kalau aku kene syndrome ni .
haih .
dalam banyak-banyak lima test tuh ,
satu hape pun aku tak dapat buat !
ggggrrrrrr !!
geram gilaaa ...
lepas da abes test ,
nak pg makan .
sebe;um tuh teman syazwani abrahim beli makanan kat kapas .
yela .. dia tak nak makan kat perhentian .
sejak kes pelaris kat perhentian ,
mana nak dia makan kat situ .
saya plak jenis tak kesah .
sebat je apa yg ada . hehe .
sementara tunggu fadhilah rawi dan haliza azmi siap ,
saya balik kolej jap dan uruskan permohonan kolej tok sem depan .
budak dua ekor ni kalau bersiap , 
macam hape je .
sakit hati saya tunggu dorg ni .
haha .
macam lembu !!!!
haha.
kesian . .
leas makan kat perhentian ,
terus laa pergi pejabat koleh untuk hantar borg permohonan kolej .
sampai2 je . .
fffuuuuhhhhhh !!!
tak nak ramai plak kan kat  pejabat kolej tuh !
so,
terpaksa laa tunggu giliran .
lepas da abes , 
balik bilik terus update blog .
hehe .
sekarang saya nak tidur .
besok sambung balik . hehe .
daaaa~

No comments:

Post a Comment