NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Sunday, October 17, 2010

terkena lagi !

semalam . .
saya bengang tahap gaban dgn Datinggggg tuh .
saya kene marah sudah .
hadoi . .
nak tahu sebab apa ?
sebab saya menaip menggunakan 2 jari .
halamak !
sekali kantoi daaaaa .
haha . 
kene potong 10 markah plak tuh .
hadoi . 
berkurang laaa carry mark saya !
then lepas abes class Datinggggg tersebut berjumpa dengan saya .
dia bertanya :
datingggg : kenapa awak menggunakan dua jari ?
saya : saya da guna sepuluh jari laaa datin . 
tapi . .
saya tak letak laa jari saya kat home keys tuh .
datinggg : saya terpaksa tolak 10 markah .
sebab awak tak praktikan apa yg saya da ajar .
saya rasa penat saya tak berbaloi .
letih saya mengajar awak .
kalau .
awak tak praktikan apa yang saya ajar . 
saya pun tunduk laaa .
bukan takut ke hape .
tapi saya malas nak dengar dia membebel .
sakit telinga laaa !!
nak potong markah ,
potong jelaaa. 
haih .
sebelum tuh ,
dia sempat sound saya .
dia cakap :
besok time speed test , 
saya akan keep on eyes awak !
halamak !
mapuh ( loghat terengganu ) saya !
susah laa kalau mcm ni .
kene practice ni . . .




next


hari ini ada speed test .
dalam hati saya . .
kompom2 laa berdebar .
yelaaa ..
sebab semalam dia da warning kan .
hish !
sabar je laa aku .
lepas hampir setengah jam uruskan pasal fail ,
speed test pun bermula .
datingg tuh asek ulang alik belakang saya je .
hish !
lagi laa terkial-kial nak taip guna sepuluh jari .
betol-betol keep on eyes org tua ni !
bila dia blah je ,
ffuuuhhhhh !
sangat lega .
kerana boleh taip cepat sikit .
tapi . .
tak lepas juga laaa .
sangat terkilan .
apa laaa . 
bagi masa lima minit je .
bg laa sepuluh minit .
baru gempak !
haha .


next 


suudah habes class typing .
then nak bincang laa pasal picnic dgn madam .
sebelum ni ,
semua poyo2 kata nak pergi picnic .
bila da arrange semua ,
tak nak plak .
13 org je yang nak pergi dr 29 org .
apa laa korg cerita mcm keling ni ?
hari tuh bukan main lagi .
semua cakap nak pergi .
tah hape2 tah .
nyampah aku .
tak kesah laa korg nak balik rumah pun .
da tahu nak balik rumah ,
tak payah laa gedik sgt nak buat picnic .
mcm2 laa korg semua ni .
hurm . 
baru ingat nak lepak dgn madam .
korg buat spoil laaa !
ggggrrrrrrr !!!!!
sabar je laa .
bukan rezeki kot .
syazwani abrahim husna no'man shema kamal korg je yg best !
tetap nak pg picnic !
terboek laaa .


next 


hari ni saja da lima kali anje call saya serta text .
hanya kerana .
mengingatkan saya pada sesuatu .
iaitu . . .
pukul 2 petang tgk tv3 , Nona !
halah anje pun .
saya ingat laa .
tak lupa pun .
nak tahu kenapa benda ni mcm penting ?
sebabnya . . .
itu adalah perkahwinan yang di sponsor abes oleh 
Dato' Putra Azla a.k.a abah saya .
hehe .
dan dlm perkahwinan tuh ,
saya menjadi pengapit .
so , 
kena laa tgk kan ?
hehe .
tapi sekejap je pun .
then anje call .
saya pun mengadu laa pada dia .
saya kata laa .
kenapa sekejap je ?
dia jawab ,
takpe .
balik nnty dia bg tgk vidoe yg full .
woah !
tak sabar nak balik .
tapi kan .
saya takut takda masa laaa .
sebab kan . .
saya da apply kerja sambilan pada musim cuti sem nnty .
halamak.
patut kerja ketak eh ?
hurm .
poning2 .


sekian cerita utk episode ini .
terima kasih kerana membaca .
=)

No comments:

Post a Comment