NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Saturday, October 2, 2010

g e m b i r a =)

semalam sesuatu telah terjadi kepada saya .
si Dia amat marah terhadap saya .
saya telah mencuba untuk meminta maaf .
namun , hampa .
Dia tak nak maafkan saya .
dan 
telah buat keputusan untuk tinggalkan saya .
kenapa sampai macam ni sekali ?
besar sangat ke salah yang saya buat tu ?
sampai buat keputusan nak tinggalkan saya .
bukan kali PERTAMA ,
tapi buat kali KEDUA.
memang sedih sangat .
sedangkan da rancang macam-macam lepas raya ni .
Dia tak boleh ke bawa bincang benda ni ?
terlalu ikutkan sangat ego Dia .
hurm .
tapi ,
saya tabah dan redha .
mungkin bukan jodoh saya dengan dia .
dan dia pasti akan dapat yang lebih baik dari saya .
Allah s.w.t telah memberikan saya kekuatan dan ketabahan .
saya yakin ,
pasti ada hikmah disebalik apa yang jadi ni .
saya kene kuat dan tabah ! =)

No comments:

Post a Comment