NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Tuesday, October 5, 2010

s u k a =)

malam tadi dapat mms .
gambar Muhd Adam .
iaitu anak saya .
rindu gila kat dia .
ni haa picture dia yang paling latest .


amacam ?
cumell tak anak saya ini ?
like mother like son laa .
haha .


next


hari ni hari yang malang kot ?
pagi adi ada test .
da laa Datin Wan Esah tuh masuk lambat .
da tahu ada test ,
dtg lambat plak .
bilatakda test , 
bkn main awal sampai !
gggrrrr !
test sepatotnya 1 jam .
tapi disebabkan dia dtg lambat dan membebel ,
setengah jam jer kene jawab exam !
mmg bangsat laa kan !
test kot !
bkn ujian mcm sekolah rendah tuh !
haish !
sangat bengang !
nak tak nak ,
kene laa gak jawab cepat2 .
hurm .
entah btol ker tidak .
haih .
lepas kejadian tuh , 
saya teringat yang hari ini kene hantar satu assignment .
damn !
assignment tersebut tak siap lagi .
nak cepat punya pasal , 
saya tgk senior punya aasignment .
haha .
at least dapat gak laa tahu sikit2 .
dan akhirnya siap .
pukul 4.30 ada class .
tapi assignment tuh tak siap print lagi .
nak buat mcm mana .
kene laa pg print kejap .
lepas da print ,
kami berlari-lari ke bilik madan tersebut .
nak hantar assignment laa katakan .
lagi pun kami da lambat nak pg class .
sampai jer kat bangunan tuh ,
saya dan sheema kamal hanya menunggu di bawah .
yang naik hantar assignment tuh 
hanya syazwani abrahim dan husna no'man .
tunggu punya tunggu ,
dapat satu panggilan dari syazwani abrahim .
mengatakan bahawa dia da on the way pg class tersebut .
alamak . 
kami ditinggalkan ker ?
sampai jer depan pintu class ,
saya cuba buka pintu tersebut ,
namun DIKUNCI !!!!
wtf ?
haiyo .
saya penat berlari-lari , 
tapi akhirnya kene duduk luar class .
hurm .
tak boleh nak salahkan madam .
sebab salah saya sendiri laa .
sorry madam .
hehe . =)


next 


haha .
malam ni saya dan kawan2 plan nak buat assignment .
kat COTTON ON .
haha .
kene siapkan juga laa semua assignment .
tak nak benda sama berulang lagi .
haih .
mmg malang btol laa minggu ni .
tapi apakan daya .
salah saya sendiri .
hehe .
kalau bonda saya tahu ni ,
mesti dia membebel .
halamak .
maaf ye bonda .
tak sengaja . =)

No comments:

Post a Comment