NURUL SHUHADA HAMZAH

: tidak suka susahkan sesiapa :
: tidak akan minta tolong sesiapa ketika susah :
: tidak suka orang yang hipokrit dan pengkhianat :
: benci stalker !!! :

Monday, October 18, 2010

excited gila !

apa yang saya nak cakap kat sini ,
yang besok saya dan kawan2 saya nak pergi holiday !
haha .
sangat excited laaa .
tak sabar-sabar nak pergi . 
hehe  .
kali ini saya pergi dengan kawan-kawan fadhilah rawi dan haliza nor aimi .
kesian sahabat saya lagi seorg tuh . syazwani abrahim .
sedangkan dia yang beria-ria nak pergi .
namun , 
apakan daya .
dia rindu kat mak dia kot ?
sebab tuh dia nak balik rumah .
lagi satu , 
ada seorg pengaruh besar yg da pengaruhi dia .
iaitu azirah arbak a.k.a kimi a.k.a justin bibir !
haiyaaa bro !
kenapa lu hasut kawan wa huh ???
hish !
kan saya da bosan tahap gaban kat sini .
syazwani abrahim . . 
da balik rumah tuh , 
jangan tak study plak !
engatk pesan aku ye ?
hehe .

No comments:

Post a Comment